HET VERHAAL VAN CAROLIN

Ontdek de geschiedenis van CAROLIN via innovaties en reclame

1962

De Carolin-revolutie

Het merk CAROLIN is ontstaan in een zeepfabriek in Noord-Frankrijk.
De naam CAROLIN komt van de combinatie van “CARO” voor tegels en “LIN” als verwijzing naar Lijnolie, het belangrijkste ingrediënt in de reinigingsformule.

1980

De reclamesaga begint

Ontdek of herontdek de eerste Carolin-reclames!

2003

Touch wood!

Gewaxte, laminaat, gelakte, geoliede, verzegelde vloeren… Carolin weet dat je voor elk type vloer een aangepaste oplossing nodig hebt.
En door bijenwas en lijnolie te selecteren voor hun specifieke deugden, zorgt Carolin ervoor dat parketvloeren hun natuurlijke schoonheid voor lange tijd behouden.

2005

Moderne tijden

Onze keukens lijken in niets meer op die van onze ouders. Glaskeramiek en inductiekookplaten, roestvrij staal – dit zijn meer esthetische oppervlakken, maar ze zijn nog steeds kwetsbaar en vereisen speciale zorg. Daarom heeft Carolin gekozen voor natuurlijke ingrediënten zoals witte azijn en citroen om deze oppervlakken effectief en met respect schoon te maken.

2011

Carolin Zwarte Zeep

Het verhaal van CAROLIN begon met een fabrikant van zwarte zeep in 1962. 50 jaar later heeft CAROLIN het vlaggenschip van de zeepfabriek waar het werd geboren opnieuw opgepakt om een assortiment Zwarte Zeep producten aan te bieden die alles kunnen schoonmaken, van de vloer tot het plafond, terwijl ze het huis verzorgen.

2013

Carolin anti-bacterieel

Een schoon huis is goed, een gezond huis is beter! Helaas is bleek soms te agressief voor oppervlakken en gebruikers. Daarom heeft Carolin al zijn knowhow gestopt in het ontwikkelen van een bleekvrije ontsmettingsformule met essentiële eucalyptusolie, die 99,9% van de bacteriën en schimmels verwijdert en oppervlakken respecteert. Dankzij Carolin is het hele huis gezond en wordt het gerespecteerd!